Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde Teknosa’ya 3 ödül
Teknosa, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde hayata geçirdiği uygulamalarla üç ödül kazandı.
Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, bu yıl 5.’si düzenlenen Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde üç ödül birden kazandı.
Teknosa, dijital yetkinliklerle zenginleştirilmiş müşteri odaklı yeni konsept mağazalarıyla “Olağanüstü Müşteri Deneyimi” kategorisinde “Üretken Proje” ödülünü alırken, whatsapp, webchat, görüntülü sohbet ile müşterilerine çok kanallı satış ve iletişim tabanı sundu. ve doğal konuşmalar, canlı destek ve otomatik süreç analizi sunan TTS uygulamaları. “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde de “Üretken Proje” ödülünün sahibi oldu.
Sürdürülebilirliği tüm işlerinin merkezine koyan Teknosa, BlindLook iş birliği ile web sitesini görme engelli kullanıcılar için erişilebilir kılan aplikasyonu ve “Teknolojik Çözüm” ile “Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik” kategorisinde “İyi Fikir” ödülüne layık görüldü. İşitme engelli müşterileri için uygulamaya koyduğu Hands” limiti.